ونوس کانلی:

امیدوارم "دوردست ها" با استقبال مخاطبان روبرو شود

کدخبر: 2020347

بازیگر نقش "یگانه" در سریال "دوردست ها" گفت: این سریال با موضوع استاندارد است و تا امروز کمتر کاری را دیده ایم که راجع به موضوعی همچون استاندارد به دنبال فرهنگ سازی باشد و به همین علت هم فکر می‌کنم که این سریال با استقبال مخاطبان روبرو شود.

ونوس حسن کانلی بازیگر نقش "یگانه" در سریال "دوردست ها" به خبرنگار گروه فرهنگی « نسیم آنلاین »، گفت: روزی که فیلمنامه برای من ارسال شد و آن را مطالعه کردم از جهات گوناگونی آن را بسیار خوب ارزیابی کردم. از جمله این موارد می توانم به تعداد زیاد لوکیشن و بازیگران بسیار خوب آن اشاره کنم.

وی افزود: این سریال 19 شخصیت اصلی و 27 شخصیت فرعی دارد. ضمن اینکه از 85 لوکشین نیز برخوردار است. پیرامون قصه و داستان ان هم باید به این نکته اشاره کنم که بسیار پرگره و پیچیده است. بر این اساس مخاطب دائم منتظر است تا ببیند که در قسمت های بعدی چه اتفاق هایی روی می‌دهد.

بازیگر نقش "یگانه" ادامه داد: نکته دیگر اینکه از حضور و بازی در کنار بازیگرانی چون آقایان "دانیال حکیمی"، "هومن برق نورد"، "کوروش سلیمانی" و "امیر دژاکام" بسیار خوشحال هستم. همچنین از سایر بازیگران خوب دیگری که در این مجموعه تلویزیونی حضور داشتند نیز تشکر می‌کنم.

کانلی خاطرنشان کرد: کارگردان، تهیه کننده و نویسنده کار نیز برای این سریال زحمات فراوانی را کشیده اند. زیرا در مقطع زمانی داستان با تغییراتی روبرو شد و فیلمنامه از ابتدا بازنویسی شد. در حقیقت همه عوامل با توجه فراوان بر روی داستان سعی کردند تا کار نگارش آن را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند.

وی اضافه کرد: این سریال با موضوع استاندارد است و تا امروز کمتر کاری را دیده ایم که راجع به موضوعی همچون استاندارد به دنبال فرهنگ سازی باشد و به همین علت هم فکر می‌کنم که این سریال با استقبال مخاطبان روبرو شود.

بازیگر نقش "یگانه" تصریح کرد: سریال "دوردست ها" نه فقط مخاطب خاص بلکه مخاطبان عام هم خواهد داشت. بر این اساس مطمئن هستم که اگر مخاطبان این سریال را مشاهده کنند موضوع استاندارد و توجه به آن در آنها به خوبی فرهنگ سازی می‌شود.

ارسال نظر: