کمالوند: در دیدار با ذوب‌آهن عملکرد کم‌نظیری داشتیم

کدخبر: 2020053

سرمربی گسترش فولاد گفت: کلام از وصف شایستگی‌های بازیکنان‌مان قاصر است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از بازی برابر ذوب آهن اصفهان در دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر، برگشتن نتیجه بازی به سود گسترش فولاد را از جذابیت های فوتبال دانست.

کمالوند با اشاره به نمایش فوق العاده بازیکنان گسترش فولاد در بازی امروز، اظهار داشت: با وجود نبود دو بازیکن ارزشمند مان، داریوش شجاعیان بدلیل سه کارته بودن و محمد نصرتی بدلیل مصدومیت، در مصاف با ذوب آهن، عملکرد کم نظیری داشتیم و کلام از وصف شایستگی های بازیکنان مان قاصر است.

فراز کمالوند با بیان اینکه گسترش فولاد تبریز در آستانه تحول و تبدیل به یکی از قطب های فوتبال کشور قرار دارد، افزود: همانگونه که پیش از این گفته ام، تیم ما با ارایه بازی های تاکتیکی در فصل جاری نشان داد که پتالنسیل های بسیاری را دارد .

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز هت تریک ابراهیمی در بازی امروز را یکی دیگر از نشانه های شخصیت ناب فوتبالی وی برشمرد و تصریح کرد: ارتباط من با بازیکنان مانند رابطه برادری است و هواداران از بابت تداوم حضور بازیکنانی نظیر ابراهیمی، درویشی، گودرزی و شجاعیان در فصل آینده مطمئن باشند.

کمالوند، زمین هموار ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد را مهم ترین عامل موفقیت این تیم در فصل جاری لیگ برتر عنوان کرد و افزود: فصل آینده با در نظر گرفتن تمامی جنبه ها، تیمی در حد کسب سهمیه آسیا خواهیم بست و نوید گسترش فولاد متفاوت را به هواداران پرشور فوتبال تبریز می دهم.

فراز کمالوند در پایان اظهاراتش با تشکر از حضور پرشور هواداران، عنوان داشت: نتایج و نمایش خوب گسترش فولاد ، باعث ترغیب بیش از پیش هواداران برای حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم شده است و برای تداوم این روند به افزایش این حمایت ها نیاز داریم.

ارسال نظر: