با شعارهای مردم حاضر در یادمان شهدای هویزه

سخنرانی سخنگوی دولت نیمه تمام ماند

کدخبر: 2019520

سخنگوی دولت که صبح امروز به مناطق عملیاتی هشت سال جنگ تحمیلی سفر کرده بود در حسن سخنرانی در جمع حاضران در منطقه یادمان شهدای هویزه، با شعارهای پی‌در‌پی و اعتراضی مردم مجبور به نیمه رها کردن سخنرانی خود شد.

به گزارش « نسیم آنلاین » محمدباقر نوبخت، امروز با حضور در یادمان شهدای هویزه، با تقدیر از جایگاه رفیع شهدا اظهار کرد: این یادمان یادآور حماسه بزرگی است که از سوی ملت ایران شکل گرفته است؛ بار امانت شهدا در دوران دفاع مقدس دست به دست و نسل به نسل از قیام عاشورا وجود داشت تا امروز در اختیار ما قرار گیرد.

وی افزود: امروز لازم است همه ما بدانیم که مسئولان کدام قوه مجریه هستیم، در کدام دولت خدمت می‌کنیم و در زیر پرچم کدام نظام این امانت را بر عهده گرفته‌ایم.

سخنگوی دولت گفت: در کنار مزار شهدا اعلام می‌کنم که تمام دولتمردان، خود را سرباز نظام می‌دانند و به مقام معظم رهبری اعتقاد دارند و با دل و جان برای خدمت به مردم حاضرند. دیروز پنجه در پنجه دشمن داشتیم و امروز یک بسیجی دیگر در برابر شش قدرت جهان می‌نشیند تا از حق و حقوق ملت دفاع کند.

در این حین مردم حاضر در این یادمان با شعارهای پی در پی خود به سخنان نوبخت معترض شدند که وی در این حین خطاب به کسانی که در میان سخنرانی وی شعار می‌دادند، گفت: این شعارها خوب است ولی هر چه خشم و فریاد هم داریم باید همدل باشیم و این شعارها را به سوی دشمن بزرگ متوجه کنیم.

نهایتا سخنرانی معاون رییس جمهور به علت شعارهای مردمی نیمه‌تمام ماند.

ارسال نظر: