رئیس مرکز ترافیک راهور ناجا خبر داد:

ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس/ بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی

کدخبر: 2018970

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک سنگین از ابتدای محور کرج– چالوس تا سیاه بیشه و محور هراز از آبعلی تا سه راهی لاسم شاهد هستیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: ترافیک در محور کرج - چالوس در محدوده گچسر و سه راه دیزین نیمه سنگین است و عبور و مرور در این منطقه با کندی صورت می گیرد.

پلیس راهور ناجا در اطلاعیه خود از رانندگان وسایل نقلیه ای که در این منطقه تردد می کنند، خواست با احتیاط حرکت کنند.

در اطلاعیه پلیس راهور همچنین آمده است: رانندگان وسائط نقلیه در هفت استان کشور به علت بارندگی باید با احتیاط بیشتری تردد کنند.

بر اساس این گزارش، در استان های اردبیل (اکثر محورها)، گیلان محورهای (آستارا - اردبیل، اسالم- خلخال و ماسوله)، ارتفاعات محورهای کرج - چالوس و هراز بارش پراکنده برف گزارش شده است.

همچنین در استان های زنجان، قزوین، کردستان، گیلان، مازندران (اکثر محورها)، چهارمحال و بختیاری (محور شهرکرد- فارسان)، شرق تهران (محورهای هراز و فیروزکوه) نیز بارش باران اعلام شده است.

پلیس راهور ناجا اعلام کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

ارسال نظر: