عضو شورای اسلامی شهر تهران:

ساماندهی اورژانسی رود دره فرحزاد

کدخبر: 2018180

عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار ساماندهی اورژانسی رود دره فرحزاد شد و گفت: برای حل معضلات این محدوده باید به صورت فرامنطقه ای عمل کرد.

به گزارش خبرنگار « نسیم آنلاین »، محسن سرخو خواستار ساماندهی رود دره فرحزاد شد و گفت: برای ساماندهی رود دره فرحزاد زحمات زیادی کشیده شده است و می‌تواند تفرجگاهی با منظره بسیار زیبا برای شهروندان باشد اما متاسفانه به محلی برای تجمع معتادان و استعمال دخانیات شده است.

وی بااشاره به اینکه این رود دره مرز میان منطقه‌های ۲ و ۵ است که ساماندهی آن بر عهده این دو منطقه قرار داده شده است، تاکید کرد: هر چند این دو منطقه تلاش‌های خود را در حد توانشان برای این روددره انجام می‌دهند اما هنوز در این محدوده معزل وجود دارد که باید به صورت اورژانسی مورد رسیدگی قرار گیرد.

این عضو شورای شهر تهران، خواستار نگاره فرامنطقه‌ای برای طرح ساماندهی روددره فرحزاد شد و گفت: آینده کودکانی که در این محوده با معضلاتی این چنینی زندگی می‌کنند در تهدید است و باید با ورود معاونت‌های عمرانی و معماری و شهرسازی و قرار گرفتن شهردار در محوریت اجرای طرح، این موضوع به سرعت ساماندهی شود.

در این باره اقبال شاکری، دیگر عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: وسعت این طرح فرا منطقه‌ای است و باید دقت شود تا پیشنهادات مشاور طرح اجرایی شود.

همچنین امروز مجتبی شاکری رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم نمادسازی در بوستان‌های شهر تاکید کرد و افزود: مدیریت شهری باید تصمیم بگیرد تا نمادهایی همچون تندیس‌ها، سردیس‌ها و یادمان‌ها در بوستان‌ها ایجاد کند.

وی از ایده زیبای غرس ۵۰۰ اصله نهال به اسم شهدا تشکر کرد و گفت: برای انجام این کار باید پیوندی بین سازمان پارک‌ها و سازمان زیبا سازی ایجاد شود.

شاکری همچنین تاکید کرد: کار ویژه‌ای در بوستان حضرت خدیجه با توجه به نام ایشان انجام شود.

ارسال نظر: