آیت‌الله یزدی:

هر برگه رای مردم پاسخی محکم به دشمن بود و چشم طمع دشمن را کور کرد

کدخبر: 2014365

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین تاکید کرد: هر برگه رای مردم پاسخی محکم و ناامید کننده به دشمن بود و چشم طمع دشمن را کور کرد تا بار دیگر دقت، بصیرت و حضور پرشور مردم برگ زرینی بر کتاب سترگ انقلاب اسلامی اضافه کند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، پی حضور گسترده، آگاهانه و دشمن شکن ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تقدیر از این حضور و بصیرت مثالزدنی مردم، بیانیه ای صادر و تاکید کرد که ملت ایران اقتدار و عزت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت الله محمد یزدی رسیده و در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت مبارز انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی

درود وسلام خدا بر شما که با حضور گسترده وآگاهانه خود در انتخابات هفتم اسفند گامی بلند در جهت افزایش اعتبار و استقلال کشور برداشتید و با عزم راسخ خود عزت ملی و اقتدار ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان کشیدید.

هر برگه رأی شما پاسخی محکم و ناامید کننده به دشمن بود و چشم طمع دشمن را کور کرد تا باردیگر دقت، بصیرت و حضور پرشور شما برگ زرینی بر کتاب سترگ انقلاب اسلامی اضافه کند و این عمل دینی سیاسی وانقلابی شما بی شک أجری عظیم خواهد داشت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با سپاس به درگاه احدیت، ضمن تشکر از حضور غرور آفرین شما ملت حماسه‌ساز، این حماسه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی»، مراجع عظام تقلید و علماء اعلام «دامت برکاتهم» و عموم ملت شریف ایران تبریک عرض نموده و از همة کسانی که با تلاش و پی‌گیری خود زمینه تحقق این افتخار ملی اسلامی را فراهم نموده‌اند. مخصوصاً‌ شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، دست‌اندرکاران اجرایی و نظارتی، نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و رسانه‌های عمومی بویژه صدا و سیمای جمهوری اسلامی، قدردانی می‌نماید و برای نمایندگان و منتخبین خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی آرزوی موفقیت دارد.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

ارسال نظر: