هواشناسی هشدار داد

احتمال آبگرفتگی معابر در ۴ استان طی دو روز آینده

کدخبر: 2013169

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی و پیامدهای آن، از احتمال تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها بدلیل رگبار و رعدوبرق در ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خوزستان در روز سه‌شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین »، احد وظیفه مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور طی 48 ساعت آینده اعلام کرد: پیرو اخطاریه شماره 60 یکشنبه مورخ 94/12/02، بعلت فعالیت سامانه بارشی و پیامدهای آن طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

فردا سه‌شنبه 4 اسفندماه، رگبار و رعد و برق و وزش باد در ارتفاعات بارش برف در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، جنوب اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان و همدان وزش باد شدید لحظه‌ای با احتمال تگرگ و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه‌ها بدلیل رگبار و رعدوبرق در ایلام، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و شمال خوزستان.

همچنین روز چهارشنبه 1394/12/05؛ وزش باد شدید لحظه‌ای و آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها بدلیل رگبار و رعدوبرق و وزش باد در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و جنوب و غرب فارس. از این رو توصیه می‌شود جهت کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

ارسال نظر: