فرمانده سپاه در واکنش به یادداشت روزنامه قانون:

روزنامه قانون کار بسیار اشتباهی انجام داده و باید توبه کند

کدخبر: 2011672

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار مطلبی در روزنامه قانون و نحوه انتقاد تأمل‌برانگیز این روزنامه از سپاه در مواجهه با تفنگداران دریایی آمریکا گفت: این روزنامه کار بسیار اشتباهی انجام داده است و باید به خاطر این کارش توبه کند و امید است که ان‌شاءالله دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران در گفتگو با دفاع پرس، درباره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود، اظهار داشت: 37 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و یکی از عوامل اصلی ماندگاری انقلاب حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی است؛ که به‌طور میانگین سالی یک بار اتفاق افتاده، و به‌حمدالله مردم حضور خوب و گسترده‌ای در این عرصه داشته‌اند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حضور حداکثری مردم و حتی حضور کسانی که نظام را قبول ندارند در پای صندوق‌های رأی عنوان کرد: با توجه به حساسیتی که انتخابات پیش رو دارد، به نظر می‌رسد که امسال هم مردم استقبال بی‌نظیری از انتخابات داشته باشند، و اصل مهم‌تر این است که مردم انتخاب درستی هم داشته باشند.

فرمانده کل سپاه در پاسخ به سوالی مبنی بر انتشار مطلبی در روزنامه قانون و نحوه انتقاد تأمل‌برانگیز این روزنامه از سپاه پاسداران در مواجهه با تفنگداران دریایی آمریکا گفت: این روزنامه کار بسیار اشتباهی انجام داده است و باید به خاطر این کارش توبه کند و امید است که ان‌شاءالله دیگر شاهد چنین مواردی نباشیم.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: نام اسلام و انقلاب اسلامی در دنیا ماندگار است؛ لذا اگر دیگران از این موضوع نگران بوده و هراس دارند، این بستگی به میزان باطل بودن خودشان دارد. همواره وقتی حق جلوه می‌کند، باطل باید برود و چاره‌ای جز این نیست.

ارسال نظر: