سالوادور به عنوان اولین فیلم اکران نوروز ۹۵ انتخاب شد

کدخبر: 2011654

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به آماده شدن آئین نامه اکران نوروزی گفت: اکران فیلم سینمایی «سالوادور» از هفته آینده آغاز می‌شود و یکی از اکران‌های نوروزی خواهد بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت:

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره آئین نامه اکران شورای صنفی و نمایش و نمایش برخی از فیلم ها در اسفندماه برای اکران نوروز گفت: تلاش می کنیم با حضور در جلسات فوق العاده آئین نامه شورای صنفی نمایش برای اکران نوروز 95 را آماده کنیم تا بتوانیم درخواست های پخش کنندگان را به سرعت ثبت و تصمیم گیری درباره اکران نوروزی انجام شود.

وی درباره اکران فیلم سینمایی «سالوادور» برای نوروز گفت: فیلم از هفته آینده اکران خواهد شد و با توجه به این مهم که تا زمان نوروز تنها چهار هفته از اکران آن خواهد گذشت طبعا یکی از فیلم های نوروزی خواهد بود.

فرجی درباره «کوچه بی نام» و اکران نوروزی آن توضیح داد: فیلم «کوچه بی نام» بعد از جشنواره 23 بهمن در سینماها اکران شد اما فیلم برای نوروز سرگروه نخواهد داشت و اگر کف فروش را تامین کند در پردیس های آزادی و کوروش اکران آن ادامه دارد.

وی درباره اعلام فیلم های اکران نوروز از قول برخی از صاحبان فیلم گفت: ما هنوز آئین نامه اکران را آماده نکردیم بالطبع همه اخبار درباره اکران نوروزی فیلم ها تنها در حد حدس و گمان است. هیچ قراردادی هم به ثبت نرسیده است.

فیلم سینمایی «سالوادور» ساخته منوچهر هادی با بازی رضا عطاران فیلمی با موضوع کمدی است که توسط دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود پخش خواهد شد.

بنا براین گزارش، در جلسه روز گذشته اکران فیلمهای «آزادی مشروط» در گروه زندگی، «منو کجا می بری» در گروه سینمایی اریکه ایرانیان، «تا آمدن احمد» در گروه آزاد اکران می شود .

ارسال نظر: