رئیس قوه قضائیه:

خبرگان رهبری نشانه اقتدار نظام است

کدخبر: 2010729

آیت‌الله آملی‌ لاریجانی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری نشانه اقتدار نظام است و کسانی که به این مجلس راه می‌یابند باید توانایی این امر را داشته باشند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت: آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی در همایش حماسه حضور در حسینیه قتلگاه بهشهر، اظهار داشت: خداوند هم مردم را به صراط مستقیم دعوت کرد که این صراط همین مسیر در عبودیت حق است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم از صراط اخلاق، سلوک و حق ترقی کنیم راه عبودیت را پیش بگیریم و از ولی فقیه حمایت و دفاع کنیم.

رئیس قوه قضائیه افزود: در جهان هم نظام دموکراسی داریم و هم نظام شرعی اما در هیچ جای دنیا نظام مردم‌سالاری دینی مشاهده نمی‌شود که این از برکات روشن‌بینی و بصیرت امام خمینی (ره) بود.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی تصریح کرد: هر حکومتی بدون نظام مردمی باقی نخواهد ماند و نظام جمهوری اسلامی ایران نیز با ایمان به خدا، حضور مردم و رهبری مقتدرانه امام خمینی (ره) بوجود آمد که باید قدردان این نظام باشیم.

وی گفت: مردم ایران پس از پیروزی انقلاب حضور در تمام صحنه‌ها مهر تائید بر حکومت مردم‌سالاری دینی زدند و با حضور در همه صحنه‌ها به ویژه حضور در 22 بهمن به جهانیان ثابت کردند با ایمان به خدا اسلام و ولایت را رها نمی‌کنند.

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: جمهوری اسلامی یک نظام بی‌بدیل در جهان است که در این 37 سال دشمن تلاش کرد با 8 سال جنگ تحمیلی، اختلافات قومی و قبیله‌ای، محاصره و تحریم مردم را از نظام دور کند اما با اقتدار مقام معظم رهبری و حمایت بی‌چون و چرای مردم توطئه‌های آنها خنثی شد.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی گفت: فشار دشمن به ملت ایران در دید خودباوری مردم است زیرا دشمن امروز از عرضه نظام مردم‌سالاری‌ دینی و الگو شدن این نظام در جهان هراس دارد و به همین دلیل صلابت مردم ایران را مورد هدف قرار داده است.

وی بیان کرد: ترس دشمن به این دلیل است که اگر جهانیان ایران و رهبری ایران را الگو قرار دهند قدرت و استکبار کشورهای سلطه‌جو به خطر می‌افتد به همین دلیل تلاش می‌کنند با اسلام‌هراسی مردم را از دین و نظام دور کنند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به تحریم‌های غیرمنصفانه دشمن علیه مردم ایران گفت: بسیاری از کارشناسان و اقتصاددانان غرب اعتراف کردند که این تحریم‌ها موجب رشد و استقلال ایران شد و این کشور را در منطقه و جهان قدرتمند ساخته است.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی افزود: جهانیان دیدند فناوری هسته‌ای را از ما قطع کردند و تمام درهای علم و دانش را به روی ما بستند اما با تلاش مهندسان و دانشمندان ما در تمام زمینه‌های علمی به درجات مهمی دست یافتیم که اینها همه نشانه‌های اقتدار ملت ایران است.

وی با اشاره به موفقیت تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: آنچه مورد پیروزی در مذاکرات هسته‌ای شد حمایت قاطعانه رهبر انقلاب و همچنین مردم از این تیم شجاع و دلیر بود.

رئیس قوه قضائیه گفت: ولایت فقیه یک رکن مهم است و این رکن عامل اصلی در حفظ، وحدت، انسجام، پیشرفت و تعالی کشور است که باید مردم قدر این نعمت را بدانند.

آیت‌الله آملی‌لاریجانی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگان رهبری نیز نشانه اقتدار نظام است و کسانی که به این مجلس راه می‌یابند باید توانایی این امر را داشته باشند.

وی در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران موهبت و نعمت الهی است که باید قدردان آن باشیم و با حضور گسترده در انتخابات 7 اسفندماه بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا تجدید میثاق کنیم.

ارسال نظر: