به دنبال قهرمانی هستیم

ایوانکوویچ: تعداد زیادی موقعیت گل بدست می‌آوریم ولی گل نمی‌زنیم

کدخبر: 2010712

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنانم همه انرژی خود را می‌گذارند و با افت تمرکز روبه رو می‌شوند و نمی‌توانند ضربه نهایی را به گل تبدیل کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین » برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتری سرخپوشان مقابل فولاد خوزستان و کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: می‌خواهم خوشحالی خودم را با شما تقسیم کنم. به خاطر هوادارانمان خوشحالم. از اینکه هواداران با تعداد زیاد از ما حمایت می‌کنند خوشحالم. هواداران 94 دقیقه ما را تشویق کردند و به ما اطمینان داشتند. هواداران بزرگترین انگیزه و محرک ما هستند و خوشحال هستم که آنها را راضی کردیم. یک بار دیگر هواداران‌مان نشان دادند بهترین هواداران دنیا هستند.

وی افزود: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم. فولاد در نیم فصل دوم بیشترین امتیازات را گرفته است. آنها می‌خواستند ما را غافلگیر کنند. ما یک نیمه عالی داشتیم که 45 دقیقه اول با ریتم بالا بازی کردیم و تعداد فرصت‌های زیادی را ایجاد کردیم و به حریف برتری داشتیم. طبیعی است که وقتی نتیجه با یک گل ادامه پیدا می‌کند، تیم برنده کمی عصبی می‌شود چون به بردش مطمئن نیست. ما گل دوم را کم داشتیم تا راحت‌تر بازی را ادامه دهیم. با گل دوم می شد گل‌های بیشتری بزنیم. یک بار دیگر از صمیم قلب به بازیکنان عزیزم تبریک می‌گویم که استحقاق این برد را داشتند و مخصوصا به هوادارانمان تبریک می‌گویم که با حضور بیش از 90 هزار نفر از ما حمایت کردند.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا تیمش نا امن می‌برد، گفت: این یکی از مشکلات ماست که تعداد زیادی موقعیت گل بدست می‌آوریم ولی گل نمی‌زنیم. شاید دلیلش جوانی بازیکنان ما باشد. دلیل دیگرش هم این است که بازیکنانم همه انرژی خود را می‌گذارند و با افت تمرکز روبه رو می‌شوند و نمی‌توانند ضربه نهایی را به گل تبدیل کنند. با همه این مشکلات موثرترین تیم لیگ هستیم. من مطمئنم که روز به روز بهتر می‌شویم و این نقیصه را هم حل می‌کنیم.

ایوانکوویچ در پاسخ به سوالی درباره اخطارهای زیاد تیمش که عموما غیرفنی هستند، تصریح کرد: روش بازی ما و فلسفه بازی ما به این شکل است که ما اصرار به هرچه تهاجمی‌تر بازی کردن، داریم. این روش طبیعتا با کارت زرد گرفتن همراه است. من با این‌حال گفته‌ام که نباید به این چیزها فکر کرد و باید به بازی بعدی فکر کنیم.

برانکو در پاسخ به سوالی درباره اثر تماشاگران در ایجاد انگیزه برای بازیکنانش بیان کرد: من از مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه تشکر می‌کنم. همگی درحال زحمت کشیدن هستیم. ما در تلاش هستیم تا به هدفمان برسیم. خودتان دیدید که حضور هوادار یعنی چه؟ دیدید بازیکنان با چه توانی به میدان رفتند. همه کارهایی که ما انجام می‌دهیم برای هواداران است. این باشکوه است که یک بازی زیبا با تماشاگران داشته باشیم. من و بازیکنانم افتخار می‌کنیم به اینکه به استادیوم بیاییم و این جمعیت را ببینیم. رضایت‌مندی‌ای بالاتر از این وجود ندارد که تماشاگر را خوشحال کنیم. خودتان دیدید که تماشاگران چگونه ما را تشویق کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره شانس تیمش برای قهرمانی عنوان کرد: ما اهداف خود را چند ماه پیش مشخص کردیم. دقیقا امروز در جلسه فنی به بازیکنانم گفتم که به خاطر بیاورند وقتی یک امتیاز داشتیم به آنها چه گفتم. آنها به من ثابت کردند که مقابل ذوب‌آهن و سپاهان در همان زمان که ما حق داریم که بخواهیم و ادعای قهرمانی داشته باشیم. هواداران ما هم در این قضیه به ما اعتماد کردند که چند ماه پیش در درفشی‌فر به ما اعلام کردند که اطمینان بالایی به ما دارند. طبیعی است که در کنار سایر تیم ها مثل استقلال تهران، استقلال خوزستان و ذوب آهن به دنبال قهرمانی هستیم.

ارسال نظر: