آیت‌الله علم‌الهدی:

اگر عده‌ای با تفکر "نمی‌توان مقابل آمریکا ایستاد" به مجلس بروند، دشمن کرکره انقلاب را پایین می‌کشد

کدخبر: 2010703

امام جمعه مشهد گفت: اگر عده‌ای با تفکر اینکه "نمی‌توان در مقابل آمریکا ایستاد" به مجلس بروند، جاده‌ای برای دشمن باز می‌کنند که از آن طریق وارد کشور شده و کرکره انقلاب را پایین می‌کشند و در این صورت، ماهیت انقلاب عوض می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با جمعی از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس، با اشاره به شرایط کنونی جبهه اسلام و کفر، گفت: احزاب، اسم جنگ خندق است و دلیل نامگذاری به نام احزاب این است که تمام جریان های ضد پیغمبر چه داخل و چه بیرون حجاز باهم متفق شدند برای این که پیغمبر و اسلام را براندازی کنند.

وی ادامه داد: از زمان حضرت ابراهیم، در تمام نسل ایشان، تبار یهود و عرب ضد هم بودند و شدیدأ باهم میجنگیدند، اولین باری که یهود و عرب دست به دست هم دادند در جنگ خندق بود که بتوانند به اسلام ضربه بزنند؛ درواقع این اتفاق در طول سه هزار سال برای اولین بار رخ داده بود.

امام جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: ما به روزی رسیدیدم که می بینیم دشمن ها تمام اختلافات داخلی خود را کنار گذاشته اند، مثل جنگ احزاب که یهود و عرب یکی شده اند، امروز هم این اتفاق رخ داده است.

وی با بیان این که اختلافات ظاهری دشمنان نباید ما را دچار اشتباه در محاسبات خود بکند، عنوان کرد: اختلاف شورایی آمریکا در مسئله سوریه، یک اختلاف چانه زنی در یک معامله است، این که شما فکر کنید در دنیا یک جریانی وجود دارد که طرفدار ما هست، یک ساده انگاری است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: آنچه واقعأ باعث شده ما وضع آن روز جنگ احزاب را پیدا کنیم، فقط این است که میبینیم در داخل نیز عواملی که کنار هم بودیم و حتی مقتدا و جلودار ما بودند، ریزش کرده اند و به آن طرف میز رفتنه اند.

وی افزود: مشکل امروز ما این است که برخی آقایان شده اند همان هایی که سلابت دشمن چشمشان را پر کرده و ریزیش می کنند، به آن طرف میز می روند به این شکل که می گویند اصلأ جلوی آنان نایستیم.

عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این که این افراد بی دین و ضد اسلام نیستند، خاطرنشان کرد: اگر عده ای با تفکر این که نمی توان در مقابل آمریکا ایستاد، به مجلس بروند، جاده ای برای دشمن باز می کنند که از آن طریق وارد کشور شده و کرکره انقلاب را پایین می کشند و در این صورت، ماهیت انقلاب عوض می شود.

وی با بیان این که رقابت امروز در کشور، رقابت بر سر قدرت نیست، گفت: امروز ما در رقابت قدرت نیستیم، رقابت ما امروز در تفکر و اندیشه است؛ کدام فکر و اندیشه می خواهد بر کشور حاکم شود؟ فکر امام یا مقابل امام؟

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: عده ای که روزی جلودار انقلاب بودند، امروز هم ادعای انقلابی گری دارند، در کنار امام بودند و معتقدند امروز هم باید از همه جلوتر باشند، امروز تغییر کرده اند و منطقشان همان منطقی شده که «نمی توان مقابل آمریکا ایستاد».

وی با بیان این که این عزیزان با این تفکر به 40 سال پیش بازگشته اند، عنوان کرد: آن روزی که آمریکا تنها تصمیم گرفت، 80 میلیون عرب به فاصله 3 روز مقابل صهیونیست 2 میلیونی شکست خوردند و سرزمین های خود را از دست دادند، اما امروز بچه شیعه ها اسرائیل را مستأصل کرده اند آنوقت شما می گویید نمی شود با آمریکا جنگید.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: برخی از این هایی که در روز رحلت امام، هم در داخل و هم خارج خبرگان روی رهبری آقا اصرار داشتند، امروز به آن طرف میز رفتنه اند، با دشمنان آقا دست دادند، رفاقت می کنند و می گویند نمی شود با آمریکا جنگید.

وی افزود: ما ناراحت این قصه ایم که برخی نیروهای پر ظرفیت انقلابی در آن طرف میز قرار گرفته اند وگرنه ضد انقلاب و سکولاری که همان روز در مقابل انقلاب بودند، امروز هم هستند اما طرفداران آن روز فکر امام، امروز با آنان دوست شدند.

آیت الله علم الهدی با مقایسه شرایط سیاسی امروز کشور با جنگ احزاب، یادآور شد: الان وقت رفتن دنبال غنیمت نیست، اگر بیداری امروز شما ایثارگران را آن روز در مشروطیت میدیدیم و افراد بیدار در مشروطیت وجود داشت، شاهد سقوط مشروطیت نبودیم.

ارسال نظر: