امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم جبران کنیم

ویسی: از اینکه نتوانستیم به پیروزی برسیم، متاسف هستیم

کدخبر: 2010640

سرمربی استقلال خوزستان گفت: از اینکه نتوانستیم به پیروزی برسیم، متاسفیم، اما خوشحالیم که هواداران‌مان چه زمانی که استقلال خوزستان پایین جدول بود و چه الان که بالای جدول است، شرایط را درک کرده‌ و تشویق‌مان کردند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، عبدالله ویسی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: در این دیدار هر دو تیم بازی بسیار خوب و گردن کلفتی را به نمایش گذاشتند، آنهم در دیداری که بسیار حساس بود. ممکن بود هر لحظه اتفاقی رخ بدهد و نتیجه تغییر کند که در نهایت هم بازی مساوی شد.

وی افزود: ما برای این بازی آنالیز خوبی از تراکتورسازی داشتیم و توانستیم این تیم را تا حدود زیادی کنترل کرده و بازی خوبی انجام دهیم. ابتدای بازی هم به یک گل رسیدیم، اما روی یک اتفاق که حساس هم نبود، باعث شد یک پنالتی معمولی به حریف بدهیم. یک پنالتی کاملاً معمولی که بازیکن ما خطایی هم انجام نداد و فقط هند کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطر نشان کرد: از اینکه نتوانستیم به پیروزی برسیم، متاسفیم، اما خوشحالیم که هواداران‌مان چه زمانی که استقلال خوزستان پایین جدول بود و چه الان که بالای جدول است، شرایط را درک کرده‌ و تشویق‌مان کردند. ناراحتیم که نتوانستیم آنها را خوشحال به خانه‌های‌شان بفرستیم. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم جبران کنیم.

ویسی در خصوص اینکه چرا علی‌اصغر عاشوری تعویض شد، گفت: تا زمانی که توپ را در اختیار نداشتیم، فوق‌العاده عمل می‌کردیم، اما وقتی توپ در اختیارمان بود ضدحمله‌های خوبی می‌زدیم، با این وجود ضربات‌مان در چارچوب نبود. وقتی تیم حریف از روی نقطه پنالتی گل می‌زند نشان‌دهنده عملکرد خوب ماست.

وی در خاتمه تصریح کرد: بازی مستقیم تراکتورسازی‌ها هر تیمی را تحت‌فشار می‌گذارد و به همین دلیل بازیکنان مجبور هستند همه توان‌شان را بگذارند. عاشوری انرژی‌اش به پایان رسید و نیاز بود که تعویض شود.

ارسال نظر: