موقعیت‌های گل ما بهتر از پدیده بود

دایی: فدراسیون فوتبال بی‌در و پیکر است

کدخبر: 2010637

سرمربی صبای‌قم گفت: متاسفانه فدراسیون ما آنقدر بی‌در و پیکر است که ساعت ۳ بعد از ظهر از دفتر کفاشیان تماس گرفتند و مرا برای شام با دبیرکل یوفا دعوت کردند

به گزارش « نسیم آنلاین »، علی دایی پس از تساوی بدون گل صبا مقابل پدیده اظهار داشت: اول از همه به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. از کسانی استفاده کردیم که اولین بازی خود را تجربه می‌کردند. بعد از نتایج بدی که گرفته بودیم امروز بازیکنان ما مخصوصا نیمه اول خیلی خوب کار کردند. نیمه دوم هم بازی پایاپایی بود. موقعیت‌های گل ما بهتر از پدیده بود. فقط یک گل کم داشت و اگر ما آن را می‌زدیم تمام بود. امیدوارم با این مساوی به لیگ بازگردیم و نتیجه در خور نام بازیکنان بگیریم.

وی در مورد عملکرد داور تاکید کرد: تیم داوری قضاوت خوبی داشت و البته از فغانی به غیر از این هم انتظار نمی‌رفت. او یکی از بهترین داوران ماست و مطمئنا می‌تواند به تیم‌های داوری دیگر هم کمک کند تا در لیگ قضاوت‌های خوبی را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا در مورد اینکه فدراسیون او را برای شام دعوت کرده بود اما وی نپذیرفته بود، تاکید کرد: متاسفانه فدراسیون ما آنقدر بی‌در و پیکر است که ساعت 3 بعد از ظهر از دفتر کفاشیان تماس گرفتند و مرا به شام دعوت کردند. مطمئنا در چنین مراسم‌هایی که هیچ برنامه‌ریزی از پیش صورت نمی‌‌گیرد،‌ شرکت نمی‌کنم. شاید من یک جلسه دیگری داشته باشم. چرا پیش از آن با من هماهنگ نکردند؟

دایی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال برای خودش ارزش قائل نیست نه اینکه بخواهد به ما بی‌احترامی کند بلکه برای خودشان ارزش قائل نمی‌شوند. امیدوارم که این مسائل حل شود و برای چنین مسائل مهمی ارزش قائل شوند و از پیش برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

سرمربی تیم فوتبال صبا در مورد عملکرد پیام صادقیان گفت: پیام از بازی اول خیلی بهتر شده است. او امروز هم عملکرد بهتری داشت اما از لحاظ بدنی هنوز عقب است چرا که مدت طولانی در نفت مصدوم بود. مطمئن باشید پیام در آینده پیشرفت خواهد داشت. او اگر حرف گوش بدهد و مواظب زندگی خودش باشد می‌تواند بازیکن مؤثری برای تیم ملی هم شود.

ارسال نظر: