۱۰ بازی آینده مانند ۱۰ فینال است

جلالی: بردن سپاهان در اصفهان حکایت از مدعی بودن سایپا دارد

کدخبر: 2010635

سرمربی سایپا گفت: بردن سپاهان در اصفهان حکایت از آن دارد که سایپا خودش را مدعیان مطرح کرده و قدم‌های خوبی برداشته است و پس از یکی دو سال کار الان دیگر جزو تیم‌های بزرگ به حساب می‌آید.

به گزارش «نسیم آنلاین»، مجید جلالی پس از برتری ۲ بر یک تیمش برابر سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر در نشست خبری اظهار داشت: بردن سپاهان در اصفهان حکایت از این دارد که سایپا جزو مدعیان شده و تیم ما قدم‌های بسیار خوبی برداشته است. بازیکنان ما امروز از نظر شخصیتی بسیار خوب بودند و بسیار شجاعانه بازی کردند.

وی افزود: من به بازیکنانم گفتم که شانس همیشه تقسیم می‌شود و اگر در بعضی بازی‌ها بدشانسی آوردیم می‌توان جبران کرد.

جلالی گفت: امروز دروازه‌بان بسیار شجاعی داشتیم که با گرفتن پنالتی تیم ما را آماده برد کرد. امیدوارم بازیکنانم ۱۰ بازی آینده را ۱۰ فینال بدانند و ما شایسته بردهای بیشتری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: سپاهان نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و ما این انتظار را از تیم حریف داشتیم. من به بازیکنان گفته بودم که اگر فشار بازیکنان سپاهان را بگیریم می‌توانیم آنها را ببریم. سپاهان ظرفیت زیادی دارد و بازیکنانی که از نیمکت وارد زمین شدند بازیکنان بزرگی هستند.

وی بیان داشت: امروز سپاهان خوب بود اما بعد از پنالتی که از دست دادند بازی به نفع ما شد. من نمی‌توانم در مورد تیم حریف نظر بدهم اما سپاهان دچار مشکلاتی است. اگر گل‌های ما را ببینید گل‌هایی تنظیم شده بود و اگر همه چیز منصفانه دنبال می‌شد می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. دروازه‌بان ما امروز واقعاً خوب بود و می‌توانم بگویم یکی از عوامل اصلی موفقیت ما بود.

جلالی در پاسخ به سوالی در مورد تأثیر رایگان کردن این مسابقه گفت: اگر این موضوع باب شود، برای آینده فوتبال بسیار خطرناک است. ما در مقطعی این کارها را انجام می‌دهیم ولی در آینده ضررش را خواهیم دید و نیامدن تماشاگر به ورزشگاه به خاطر پول بلیط نیست.

وی افزود: ما نیاز به آسیب‌شناسی داریم و به نظر من نیاز داریم ۳۰ سال گذشته را بررسی کنیم. در ورزشگاه‌ها ارزش‌های ما سقوط کرده است و اگر تماشاگر به ورزشگاه نمی‌آید دلیل آن، این نیست که فوتبال را دوست ندارد چرا که آنها به دلیل اتفاقاتی که در ورزشگاه‌ها می‌افتد ترجیح می‌دهند که به استادیوم نیایند. باید بدانیم همه شکست‌های تیم به خاطر مربی نیست و باید مدیریت های ما هم خوب شود.

ارسال نظر: