عقیلی از نظر من اخراج نشده است

استیماچ: اگر فرصت‌هایمان گل می‌شد، سایپا با ۶ گل زمین را ترک می‌کرد

کدخبر: 2010634

سرمربی سپاهان گفت: اگر فرصت‌های مسلم ما در نیمه اول گل می‌شد، سایپا با ۶ گل زمین را ترک می‌کرد.

به گزارش «نسیم آنلاین»، ایگور استیماچ پس از شکست تیمش برابر سایپا در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی عجیبی بود و در رختکن همه ناراحت هستند. ما داشتیم بازی را کنترل می‌کردیم و شانس‌هایی را ایجاد می‌کردیم ولی گل نمی‌زدیم و انبوه شانس های مسلم گلزنی را تبدیل به گل نکردیم. ما حتی پنالتی هم خراب کردیم.

وی افزود: همانطور که خیلی مواقع این اتفاق می‌افتد که تیم حریف به محوطه جریمه بیاید و گل نزند، این اتفاق برای ما هم افتاد. ما ۲۰ دقیقه آخر عکس‌العمل نداشتیم و با وجود منوچهری تلاش کردیم که به محوطه جریمه سایپا بیاییم و از کناره‌ها سانتر داشته باشیم اما بعد از گل دوم، بیشتر بازیکنان تمرکز نداشتند.

استیماچ گفت: به تیم سایپا به خاطر این برد تبریک می‌گویم. ما الان خودمان را در جایگاه سخت‌تری قرار داده‌ایم اما تلاش می‌کنیم که تیم را برگردانیم چرا که بازی‌های سختی به خصوص در آسیا داریم.

وی ادامه داد: اگر سایپا در نیمه اول سه گل روی موقعیت های انبوه ما می‌خورد، تا آخر بازی ۶ یا ۷ گل دیگر هم دریافت می‌کرد ولی ما گل نمی‌زدیم و من نمی‌توانم به زمین بروم و گل بزنم. آنها خوش شانس بودند که تیمشان گل اول را زد. استیماچ در مورد مصاحبه هادی عقیلی با یکی از رسانه‌ها و اینکه گفته بود برخورد استیماچ با او ظرف ۴۸ ساعت تغییر کرده است گفت: اظهارنظر عقیلی با چیزی که اتفاق افتاده، کمی متفاوت است. به او گفتم من از تو به خاطر ۹۰ دقیقه که در اهواز بازی کردی تشکر می‌کنم. در مورد بقیه مواردی که او مطرح کرده است ما یک بیانیه از باشگاه داریم که در این مورد اطلاع‌رسانی شود و شاید او درست متوجه منظور ما نشده است. ما به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم خودش را بالاتر از باشگاه بداند. من حق اخراج او را ندارم و فقط تیمم را انتخاب می‌کنم.

وی در پاسخ به این سئوال که فکر می‌کرده که ایران تا این اندازه پیچیده و سخت باشد بیان داشت: همه لیگ‌ها سخت هستند و تفاوتی وجود ندارد. سال‌های گذشته ۲ یا ۳ تیم در بالای جدول رقابت می‌کردند اما امسال شما می‌بینید که امتیازها از بالای جدول از دست می‌رود و به پایین جدول می‌رسد. من شرایطی که در اینجا وجود دارد را دوست ندارم. تیم‌ها روش خاصی را دنبال می‌کنند و زیر توپ می‌زنند تا ببرند و نتیجه بگیرند. آن چیزی که من می‌خواهم بگویم خیلی سخت است. هواداران سپاهان می‌خواهند که این تیم با فوتبال بازی کردن به نتیجه برسد. همه چیز ما به خاطر داشتن این هواداران است.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه فرکی و کرانچار هم همیشه می‌گفتند سپاهان خوب بازی می‌کند و نتیجه نمی‌گیرد اظهار داشت: فکر می‌کنم بازیکنان من خوب بازی می‌کنند. خلعتبری خوب است و گل‌های زیادی زده، شیمبا خیلی مواقع خودش را ثابت کرده است. باید در بازی شانس هم داشته باشیم و اگر ما نتوانیم شانس ایجاد کنیم نمی‌توانیم گل بزنیم. امروز برای گلزنی شانس‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه موفق نشدیم.

وی افزود: ممکن است تغییراتی در تیم داشته باشیم اما بازیکنان من خیلی سخت کار می‌کنند و من نمی توانم به آنها چیزی بگویم.

استیماچ در مورد فرهنگ تماشاگران ایرانی در ورزشگاه‌ها تصریح کرد: قضاوت خیلی سخت است چون من نمی‌توانم بفهمم آنها چه شعارهایی می‌دهند. ولی آنها سازماندهی شده کار می‌کنند. در کل این خوب نیست که بازی‌های فوتبال ما بدون تماشاگر برگزار شود و جو را باید طوری هماهنگ کنیم که همه به ورزشگاه بیایند.

ارسال نظر: