قالیباف در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن خوزستان:

موضوع هسته‌ای حل شد، ولی دشمنی‌های آمریکا تمام نخواهد شد

کدخبر: 2010559

شهردار تهران با تأکید براین که همه تلاش آمریکا بر این است که روحیه مبارزه با استکبار جهانی را از مسئولان و جامعه بگیرد، تاکید کرد: موضوع هسته‌ای حل شد، ولی دشمنی‌های آمریکا تمام نخواهد شد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رسا نوشت: محمد‌باقر قالیباف، شهردار تهران، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن که با حضور علما و فضلا، مسؤولان استانی و مردم ولایتمدار خوزستان برگزار شد، با اشاره به این که از افتخارات بنده سپری کردن دوران جوانی در این استان است و رشادت مرد و زن غیور را دیده ام، ابراز داشت: هر وقت که پا در استان خوزستان می گذارم برای بنده مایه افتخار است؛ شما مردم استان در دوران دفاع مقدس همانگونه که امام گفتند دین خود را به اسلام ادا کرده اید.

وی با بیان این که امروزه حوادثی که برای جهان اسلام به وجود آمده اند، این افتخار را برای خوزستان رقم زده که بیشترین شهید مدافع حرم را تقدیم کرده و این به سبب روحیه محبت اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: در یوم الله 22 بهمن هر سال بیعت خود را امام، رهبرمعظم انقلاب، شهدا و آرمان های انقلاب را تجدید می کنیم.

این مقام مسئول با اشاره به این که با نگاهی کلی به جهان اسلام به ویژه شیعه و رفتار دشمن در این راستا، به سه نوع مبارزه علیه انقلاب پی می بریم، ادامه داد: نخستین نوع آن در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، گام برداشتن در جهت تطمیع مردم و مبارزان بود؛ هنگامی که رژیم پهلوی و شاه خائن مبارزه مردم را دید به این سمت پیش‌رفت که با مردم کنار آید و در همین جهت دولت و نخست وزیر عوض می کرد اما مردم دست از مبارزه برنداشتند.

قالیباف با اشاره به این نکته که مردم با همه وجود درک کرده بودند که باید روحیه مبارزه با استکبار جهانی و استبداد را داشته باشند و هرگز تطمیع ها را نپذیرفتند، گفت: مردم مسیر انقلاب اسلامی را طی و در خیل ناباوری ها، این ملت به رهبری امام خمینی(ره) به پیروزی رسید؛ در عصری که جهان دو قطبی بود و کشور دیگری وجود نداشت که تحت سیطره هیچ کدام از این دو قطب نباشد.

شهردار تهران با اشاره به این که استبداد جهانی پس از مشاهده پیروزی انقلاب اسلامی روش تهدید را در پیش گرفت و ترور و نا امنی را آغاز کرد و در تک تک شهرها منافقین خائن دست به ترور می زدند، ادامه داد: استبداد عمق جنایت خود را با آغاز جنگ تحمیلی در اوایل انقلاب اسلامی در پیش گرفت؛ پرچمدار این عرصه استان خوزستان است و با پیروزی در این جنگ امروزه برکات آن را در منطقه مشاهده می کنیم.

وی با اشاره به این که روش سوم دشمن و استبداد تحریف و ایجاد تردید در جامعه بود و امروزه این خطر پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و دشمن پس از دفاع مقدس در دهه 70 با تهاجم فرهنگی و تغییر در هویت کار خود را آغاز کرد، ابراز داشت: بارها رهبرمعظم انقلاب براین مسأله تأکید کردند و ده ها شبکه معاند می خواهند که اثرگذاری منفی خود را داشته باشند.

این مقام مسئول با اشاره به این که دشمن می خواهد رژیم پهلوی را در افکار عمومی و به ویژه جوانان و نزد جامعه تطهیر و تحریف خود را تا به این میزان دنبال می کنند، بیان داشت: دشمن به دنبال تقلیل پیشرفت های علمی، پزشکی، دفاعی، صنعتی و افتخارات ملت است و در کنار آن مشکلات را بزرگ جلوه دهند؛ می خواهد مردم را نسبت به آینده نا امید کند.

قالیباف با اشاره به این که دستان آمریکا به خون این ملت آلوده است اما امروزه در این مقطع از زمان آمریکا جنایتکار و انگلیس خائن تلاش می کنند که خود را خیرخواه نشان دهند، تأکید کرد: قصد این دو از تحریف در ملت و به ویژه مسؤولان، ایجاد تردید در ذهن و باورهای ما است.

شهردار تهران با اشاره به این که مهم ترین دستاوردهای انقلاب تا به امروز استقلال، اسلامیت بر جامعه، قدرت سیاسی و جمهوریت و دیگری آزادی در جامعه و ملت است، اظهار داشت: از فرهنگ اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) تا تحلیل مسائل سیاسی روز این نکته فهم می شود که مبارزه با استکبار جهانی به این چهار رکن معنا بخشیده است.

وی با تأکید براین که همه تلاش آمریکا براین است که روحیه مبارزه با استکبار جهانی را از مسؤولان و جامعه بگیرد، و در صورت موفقیت چهار رکن را از ما خواهد گرفت، بیان داشت: موضوع هسته ای حل شد، ولی دشمنی های آمریکا تمام نخواهد شد؛ در جامعه باید تلاش کرد که این روحیه در همه عرصه ها تقویت شود و مبارزه نماد روشن آن در منطقه است.

این مقام مسؤول با اشاره به این که نیازمند برجام اقتصادی برای حل معیشت همه خانواده ها هستیم که بتوانند در زندگی خود تجلی پیدا کنند، تصریح کرد: اگر مشکل اقتصادی حل نشود به یقین آب در آسیاب دشمن ریختن است.

ارسال نظر: