سردار سلامی در جمع راهپیمایان مردم تبریز:

جریان مواجهه با تفنگداران آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه‌های روی میز ایران بود

کدخبر: 2010534

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مبارزه ما با جهان استکبار ادامه دارد و جوانان به هزاران گردان امام حسین(ع) متکی هستند، جریان مواجهه با تفنگداران آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه های روی میز ایران بود.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رسا نوشت: سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلام در جمع راهپیمایان مردم تبریز با اشاره به دستاوردهای انقلاب در طول سی و هشت سال پیروزی انقلاب، اظهار داشت: انقلاب به مسلمانان، ایران و اسلام عزت و شکوه بخشید.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران سبب شد تا اسلام بار دیگر عزت خود را باز یابد و به مسلمان خود باوری و هویت بخشد، افزود: شهیدان بزرگ این ملت هویت عظیم و قدرتمند در عرصه بین المللی برای ایران و اسلام رقم زدند و در این راه از جان خود گذشتند.

سلامی تبریز را پیشرو در مسیر انقلاب و ارزش های اسلامی دانست و اذعان داشت: حماسه 29 بهمن مردم تبریز فرهنگ استکبار ستیزی را در عرصه جامعه تزریق کرد و با پشتیبانی خود از انقلاب و آرمان های امام راحل دشمن استکباری را از خانه بیرون راند.

وی با بیان این‌که مردم ولایتمدار آذربایجان بعد از انقلاب حضور خود را در صحنه های حساس تداوم بخشیدند، ابراز داشت: مردم تبریز زمان شناس و حامی انقلاب هستند، مردم تبریز در برابر فتنه های مخرب و ویرانگر ایستادند و اجازه ندادند تا به این انقلاب آسیبی برسد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: انقلاب اسلامی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و پشتیانی ملت توانست امپراتوری کم نظیر جهان در طول تاریخ را مضمحل و ذلیلانه شکست دهد و از این کشور بیرون کند.

وی با بیان این‌که راهبرد دشمن از میان بردن فرهنگ اسلامی ایرانی ملت بود، افزود: در دوران پهلوی ایران به عنوان یکی از ستون های سیاست های نیکسون بود و با عربستان دو رکن مدافع منافع آمریکا در منطقه تلقی می شد.

سردار سلامی در دوران پیش از انقلاب مسلمانان در جهالت سیاه به سر می بردند و ایران را هزاران مستشار آمریکایی اداره می کرد، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در دورانی که اسلام تحت نفوذ قرار داشت، هویت را به جهان اسلام باز گرداند و دین اسلام را احیا کرد.

وی با بیان این‌که دنیای اسلام از 22 بهمن سال 57 جهان اسلام به رهبری بزرگ دست یافت، اذعان داشت: زمانی که انقلاب به پیروزی رسید دشمن می دانست که این انقلاب به درون مرزهای ایران محدود نخواهد شد، جهان استکبار از غرب و شرق در یک واکنش جهانی سازمان یافته برای شکست دادن انقلاب اسلامی بسیج شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام، مردم و اسلام را سه عنصر مستحکم در برابر دشمن خواند و خاطرنشان کرد: منطق انقلاب در برابر استکبار جهانی قدرت سازی و مقاومت است و همین امر موجب شده تا دشمنان از جنگ نظامی نا امید شوند.

وی با بیان این‌که حصر اقتصادی که بر ایران اسلامی تحمیل شد هر کشوری را، حتی کشوری مانند آمریکا را می شکند، اذعان داشت: اما به برکت مقاومت، بصیرت و شناخت مردم، روح امام و مدیریت رهبری، ایران در برابر این حربه دشمن ایستاد و آن را نا امید کرد.

سردار سلامی با اشاره به دست آورده های علمی ایران اسلامی و قرار گیری ایران در جمع کشور های هسته ای جهان، ادامه داد: صهیونیست ها برای متوقف کردن توان هسته ای ایران، دانشمندان جوان ما را در خیابان های تهران ترور کردند ولی این روند علمی به حرکت خود ادامه داد.

وی با بیان این‌که امروز ایران اسلامی به قدری قدرتمند شده که دیگر می تواند از آسمان جهان را ببیند و توطئه ها را خنثی کند، تأکید کرد: دشمن از این همه پیشرفت و حرکت رو به جلو ملت و کشور اسلامی ایران هراسان و دست پاچه شد و توطئه های خود را عمیقتر ادامه داد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی پیش از انقلاب اسلامی به هر کشور عربی هجوم می برد آن را شکست می داد، اما امروز به برکت اندیشه انقلابی 4 شکست بزرگ از سوی پیروان انقلاب به این رژیم کودک کش تحمیل شد.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت امروز در سوریه‌ در مقابل اتحاد عربی و استکبار پیروز شد و دشمن را خار و ذلیل کرد، امروز سوریه در احاطه گسترده ایران اسلامی قرار دارد و ما یک ارتش قدرت مند متکی بر مردم و انقلاب در یمن، عراق و سوریه ایجاد کردیم.

سردار سلامی نفوذ انقلاب در سایر مناطق جهان را مورد اشاره قرار داد و افزود: استکبار تلاش دارد، بذر نا امیدی و بدبینی به تاریخ انقلاب اسلامی در بین جوانان بکارد اما مبارزه ما با جهان استکبار ادامه دارد و جوانان به هزاران گردان امام حسین(ع) متکی هستند، جریان مواجهه با تفنگداران آمریکایی، نماد کوچکی از گزینه های روی میز ایران بود؛ به امید خدا روز به روز امید و شور جوانان افزایش پیدا می کند.

ارسال نظر: