سردار نقدی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در بجنورد:

سیاست لبخند زدن به آمریکا هیچ دردی از ملت و کشور را دوا نمی‌کند

کدخبر: 2010511

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سیاست لبخند زدن به آمریکا هیچ دردی از ملت و کشور را دوا نمی‌کند، گفت: ملت بصیر ایران در انتخابات پیش رو نمایندگانی را انتخاب کنند که به دشمنان تودهنی زده و مسیر اقتصاد مقاومتی در کشور را حمایت کنند.

به گزارش « نسیم آنلاین »، رسا نوشت: سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در جمع راهپیمایان مراسم یوم‌الله 22 بهمن در بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، اظهار کرد: بیست و دوم بهمن‌ماه روز شکرگزاری ملت ایران به خاطر نعمت انقلاب، اسلام، ولایت‌فقیه، استقلال و آزادی است.

وی با بیان اینکه حضور پرشکوه مردم در مراسم راهپیمایی و تظاهرات این روز درواقع تجدید بیعت آن‌ها با ولایت‌فقیه است، افزود: امروز مردم سراسر ایران یکپارچه و متحد به صحنه آمده و شعار واحد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را فریاد زدند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه برای پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی و دست‌یابی به این استقلال و آزادی، شهدای گلگون‌کفن زیادی جان خود را فدا کردند، ادامه داد: مراسم گرامیداشت 22 بهمن همچنین موعد تجلیل از ایثارگران، شهیدان و خانواده شهدا بوده و مردم با حضور خود در راهپیمایی این روز با آرمان‌ها و اهداف والای شهدای اسلام و انقلاب تجدید پیمان می‌کنند.

وی با بیان اینکه شعارهای کوبنده مردم مسلمان در این روز بیزاری آن‌ها از مشرکان و مستکبران را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی مردم در مراسم گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بار دیگر عظمت این نظام را به رخ جهانیان کشیده و این پیام را به دشمنان می‌رساند که هیچ قدرتی یارای مقابله با اراده و خواست ملت ایران را ندارد.

موفقیت‌های نظام اسلامی نتیجه ایستادگی در برابر دشمنان است

سردار نقدی با بیان اینکه موفقیت‌ها و دستاوردهای زیادی که در طول حدود چهار دهه اخیر نصیب انقلاب و نظام اسلامی شده به دلیل نهراسیدن از دشمنان بوده است، تصریح کرد: به فضل الهی، هدایت‌های رهبری و حمایت‌ها و حضور مردمی، اکنون ایران اسلامی از امنیت بالایی برخوردار بوده و ایستادگی در برابر دشمنان نتیجه داده است.

به گفته وی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس از تهدیدهای دشمنان نترسیده و در راه خدا و دفاع از اسلام و انقلاب شهدای زیادی تقدیم کردند که نتیجه این فداکاری‌ها و ایستادگی‌ها، اقتدار، عظمت و امنیت امروز ایران اسلامی است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه این موفقیت‌ها مرهون حرکت ملت در مسیر اسلام و ولایت به دست آمده‌اند، افزود: حرکت و ایستادگی ملت در این مسیر سبب شده تا در طول 37 سال گذشته بتوانیم در برابر توطئه‌ها، فتنه‌ها و جوسازی‌های دشمنان مقاومت کرده و در عرصه‌های مختلف به پیشرفت و توسعه برسیم.

وی تصریح کرد: در زمینه نظامی و دفاعی نیز بر اساس همان اطلاعات صرفاً مادی غربی‌ها از قدرت‌های نظامی دنیا، ایران قوی‌ترین کشور منطقه بوده و در دنیا نیز هشتمین قدرت برتر نظامی است هرچند که ما خود را به دلیل حضور حمایت آحاد مردم در دفاع از کشور و نظام اسلامی، قوی‌ترین کشور دنیا می‌دانیم.

سردار نقدی با بیان اینکه همه این موفقیت‌ها در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان به دست آمده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر با دشمنان سازش کرده بودیم این حماسه‌های عظیم در عرصه‌های مختلف در نظام اسلامی شکل نمی‌گرفت.

چاره مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتی است نه رابطه با آمریکا

وی ادامه داد: اکنون هم که دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ما راه انداخته‌اند باز هم چاره کار و راه مبارزه با این جنگ اقتصادی دشمنان، در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی بوده و نباید به دنبال رابطه با آمریکا باشیم.

سردار نقدی افزود: آن دسته از افرادی که آدرس غلط به ملت داده و راه توسعه و پیشرفت کشور ما را در برقراری ارتباط با آمریکا عنوان می‌کنند بدون شک راه خطایی می‌روند چراکه از حرکت در این راه سودی نصیب ملت و نظام اسلامی نمی‌شود.

وی اظهار کرد: ما در 50 سال پیش از انقلاب همین راه را می‌رفتیم و با آمریکا رابطه خوبی داشتیم اما نتیجه این ارتباط عقب‌ماندگی، فقر و فلاکت و محرومیت کشور بود اما در 37 سال اخیر با طی کردن مسیر مقابله با سیاست‌های آمریکا درزمینه‌های مختلف به توسعه رسیده و اکنون در حوزه‌های گوناگون رتبه‌های برتر منطقه و جهان را کسب کرده‌ایم.

سردار نقدی اضافه کرد: افزون بر این اکنون وضعیت کشورهای منطقه که ارتباط مناسبی با آمریکا دارند نیز روشن است به‌گونه‌ای که این کشورها با وجود ارتباط با آمریکا وضعیت اسفباری داشته و غالب مردم آن‌ها به سختی زندگی می‌کنند.

به گفته وی نمونه این کشورها رژیم آل سعود است که با وجود ارتباط مناسب با آمریکا، در حال حاضر 35 درصد از جمعیت این کشور زیر خط فقر زندگی می‌کنند که این نتیجه دوستی با آمریکا است.

سردار نقدی ادامه داد: همچنین برخی دیگر از کشورهای منطقه نیز به واسطه وابستگی به آمریکا اکنون بدهی‌های فراوانی به غرب دارند به همین دلیل به‌طور قطع می‌توان گفت ارتباط با آمریکا هیچ دردی را دوا نمی‌کند چراکه این موضوع آزموده شده است.

وی تصریح کرد: وضعیت کشور ما پیش از پیروزی انقلاب و وضعیت کنونی کشورهای منطقه اثبات می‌کند که سیاست لبخند زدن به آمریکا هیچ دردی از ملت و کشور را دوا نمی‌کند.

آمریکای امروز دشمن ضعیف و زبون‌شده نظام اسلامی است

سردار نقدی خاطرنشان کرد: البته آمریکای امروز بسیار ضعیف‌تر از آن دوران بوده و ضعف این کشور را نیز می‌توان در زبونی تفنگداران دریایی آن‌ها در مقابل نیروهای سپاه پاسداران در خلیج فارس مشاهده کرد.

وی ادامه داد: از نظر وضعیت اقتصادی نیز امروز آمریکا بدهی‌های فراوانی داشته و مشکلات اقتصادی مهمی گریبان این کشور را گرفته است به همین دلیل باید گفت ما امروز با یک دشمن ضعیف و زبون مواجه هستیم.

سردار نقدی اضافه کرد: امروز آمریکا که نه‌تنها در عرصه اقتصادی بلکه در سایر زمینه‌ها نیز ضعیف شده است در مقابل ملت مقتدر و نظام مستحکم جمهوری اسلامی قرار دارد و مردم با حضور باشکوه خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به این دشمنان اثبات کردند که همچنان پشتیبان این نظام بوده و از مسیر راستین خود باز نمی‌گردند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در خاتمه با اشاره به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سیاسی، اظهار کرد: ملت بصیر ایران در انتخابات پیش رو نمایندگانی را انتخاب کنند که به دشمنان تودهنی زده و مسیر اقتصاد مقاومتی در کشور را حمایت کنند.

ارسال نظر: