در جریان مراسم بهره‌برداری همزمان از ۵۴۹ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی صورت گرفت

بازدید رئیس‌جمهور از کلاس تدریس تاریخ با موضوع برجام

کدخبر: 2010240

در جرسان بهره‌برداری از ۵۴۹ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور، روحانی در زنگ تاریخ یکی از کلاس‌ها که دبیر در حال تدریس مبحث برجام بود، حضور یافت و از یکی از دانش‌آموزان خواست که درباره آنچه فرا گرفته‌ است، توضیحاتی بدهد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، بهره برداری از 549 پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور ، به طور همزمان و در مراسمی ویژه با حضور و دستور رییس جمهوری آغاز شد.

حسن روحانی رییس جمهوری در این مراسم که روز چهارشنبه در دبیرستان شهیدان سیدفاطمی و دبیریان در منطقه 16 تهران برگزار شد، از تعدادی از کلاس های درس این دبیرستان بازدید کرد.

رییس‌ جمهوری ابتدا در زنگ تاریخ یکی از این کلاس‌ها که دبیر در حال تدریس مبحث برجام بود، حضور یافت و پس از طرح سوالاتی درباره کم و کیف وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و اطلاع یافتن از اینکه دانش‌آموزان در حال فرا گرفتن مبحث برجام در درس تاریخ هستند، از یکی از دانش‌آموزان خواست که درباره آنچه فرا گرفته‌است، توضیحاتی بدهد.

روحانی پس از توضیحات یکی از دانش‌آموزان که عنوان کرد ما در این درس یاد می‌گیریم که ملت ایران چگونه تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری، مدیریت رییس‌ جمهوری و عزم راسخ و قدرت استوار خود بر تحریم های ظالمانه دشمنان فائق آمد، از دبیر کلاس سوالات دیگری درباره مواد درسی دانش‌آموزان و کیفیت آموزش پرسید.

وی به آموزش و پرورش و برخی مدیران وزارتخانه و دبیر کلاس نیز پیشنهاد داد که در نحوه اداره مدارس، ارایه مواد درسی و ارتقاء کیفیت آموزش، دانش‌آموزان را طرف مشورت قرار داده و از ایده‌های جدید برآمده از ذهن جوان دانش‌آموزان برای ارتقاء کیفیت آموزش بهره بگیرند.

رئیس جمهور در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما آینده‌سازان و امیدهای ما برای اداره کشور هستید. پس قدر خود را بدانید و تلاش کنید، آموزش‌های لازم را به بهترین نحو فرا بگیرید.

همچنین با حضور رئیس جمهور دبیرستان شهیدان سیدفاطمی و دبیریان افتتاح شد.

ارسال نظر: