دریادار فدوی در همایش سه هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی:

سعودی‌ها عددی نیستند

کدخبر: 2010122

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: کسی نمی‌تواند بگوید من مسلمانم و در مسیر انقلاب اسلامی و ولی فقیه حرکت می‌کنم ولی از آمریکا بترسد و قدرت را برای آمریکایی‌ها به رسمیت بشناسد؛ خصوصا فردی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، فارس نوشت: دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش سه هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی در مصلای امام خمینی(ره) تهران اظهار داشت: هیچ قدرتی در جهان نمی‌تواند در برابر توان انقلاب اسلامی موفق باشد و همه آنها ذلیل خواهند شد که این به دلیل ماهیت و مبنای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: توان و قدرت در نیروی دریایی سپاه وابسته به چند عامل نظیر سلاح، سرعت شناور، موشک و ... است ولی یک عامل از باقی مهمتر است و آن هم عامل پاسداری است و اگر پاسدار با همه مشخصات پاسداری نباشد، بقیه عوامل، قدرت کارایی ندارند.

فدوی با بیان اینکه بدون در نظر گرفتن مشخصات پاسداری، امریکایی‌ها از ما قدرتمندترند، گفت: با وجود پاسداران است که سالهای طولانی است امریکایی ها در دریا در مقابل انقلاب اسلامی منفعلانه عمل می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: آنها (آمریکایی ها) زبان زور را بهتر از هر چیز می‌فهمند چون اقدامات خودشان هم بر مبنای زور است بنابراین وقتی مطمئن می‌شوند زور طرف مقابل از خودشان بیشتر است، تمکین می کنند.

وی تصریح کرد: پاسداران نیروی دریایی سپاه سالهای طولانی است که در مصاف با آمریکایی‌ها بودند و ضربات زیادی در این مسیر به آنها زده اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه آغاز درگیری این نیرو با آمریکایی‌ها در خلیج فارس را در سالهای 66 و 67 دانست و گفت: از آن سال تاکنون ما حتی یک 24 ساعت را هم برای ارتقای توان خود از دست ندادیم.

فدوی افزود: امریکایی ها تنها بخشی از توان ما را می‌دانند و بخش اعظم توان ما را وقتی می‌فهمند که دیگر برایشان دیر شده است.

وی با اشاره به دستگیری نظامیان آمریکایی در خلیج فارس توسط سپاه گفت: آن روز هم امریکایی ها و هم فرانسوی‌ها قدرت سپاه را در خلیج فارس به چشم خود دیدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ناوهای امریکایی‌ها در آن روز مانند اعدامی‌های سینه دیوار بودند، گفت: فیلم‌های زیادی از دستگیری آنها داریم که در زمان لازم نشان می‌دهیم.

فدوی اظهار داشت: هیچ کشوری و حتی کل اتحادیه اروپا نمی‌توانند کشتی امریکایی را توقیف کنند ولی در ماههای گذشته قایق‌های کوک ما که طولشان زیر 10 متر است، کشتی امریکایی را توقیف کردند‌.

وی اضافه کرد: کسی نمی‌تواند بگوید من مسلمانم و در مسیر انقلاب اسلامی و ولی فقیه حرکت می‌کنم ولی از آمریکا بترسد و قدرت را برای امریکایی‌ها به رسمیت بشناسد. خصوصا فردی که در نظام اسلامی مسئولیت دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: اگر کسی حتی به زبان این قدرت را برای آمریکا به رسمیت بشناسد، نباید جایگاهی را در انقلاب اسلامی اشغال کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث منطقه بخصوص سوریه و یمن اشاره کرد و اظهار داشت: سعودی‌ها که عددی نیستند و با کمک امریکایی‌ها و اروپایی‌ها یک سال است از احمقی کشورهای منطقه استفاده کردند و به یمن حمله کردند اما نتیجه چه شد؟ جز اینکه چند ناو بزرگ آنها در دریای سرخ هدف قرار گرفت.

دریادار فدوی گفت: ما 2 شناور را گرفتیم در حالیکه یک ناوهواپیمابر با 90 هواپیما و یک رزم ناو، یک ناو شکن و ناوهای فرانسوی و آلمانی هم در منطقه بودند و در زمان دستگیری، 18 هواپیمای بی سرنشین و با سرنشین بلند می‌شود اما پاسداران ما با قدرت ماموریت خود را انجام دادند و با تحکم با ناو امریکایی صحبت کردند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان گفت: متاسفانه برخی مواقع در حالیکه در صحنه عمل این قدرت وجود دارد، آنهایی که می‌بایست بفهمند و مطلع باشند و این قدرت را روی میز نگه دارند و به رخ دشمن بکشند، اصلا نمیفهند و وقتی هم که می‌فهمند به آن باور ندارند.

ارسال نظر: