عربستانی‌ها می‌خواهند از طریق مسائل سیاسی رابطه ورزشی‌شان را با ما برهم بزنند

یحیی گل‌محمدی: امیدوارم مقابل پرسپولیس کم‌اشتباه باشیم

کدخبر: 2009310

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیمی گل نمی‌خورد که در دفاع تیمی موفق عمل کند. امیدوارم مقابل پرسپولیس روز کم‌اشتباهی داشته باشیم.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تسنیم نوشت:

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: تیم ذوب‌آهن می‌خواهد به روند رو به رشد خود ادامه دهد و به صدر جدول نزدیک‌تر شود. از این رو در بازی فردا فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.

وی افزود: سه امتیاز این بازی نه تنها برای ما بلکه برای پرسپولیس هم ارزشمند است و آنها نیز می‌خواهند به روند رو به رشدی که دارند، ادامه دهند. فکر می‌کنم همین مسئله کمک می‌کند تا بازی زیبایی را شاهد باشیم.

گل‌محمدی با تمجید از تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس تیم باکیفیتی است و روند رو به رشدی را در پیش گرفته و مطمئناً می‌خواهد به این شرایط ادامه دهد. من بازی‌های اخیر این تیم را دیده‌ام و اعتقاد دارم پرسپولیسی‌ها در خط حمله بازیکنان تأثیرگذار و خطرناکی دارند که می‌توانند هر تیمی را به خطر بیندازند.

وی ادامه داد: تیم ما نیز چه در فاز دفاعی و چه در فاز حمله تا الان موفق بوده است. بهتر است بگویم کار دفاعی تیمی را خیلی خوب انجام می‌دهیم و بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند تا مقابل هواداران یک بازی زیبا و کم‌اشتباه را مقابل پرسپولیس به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: امیدوارم بازی فردا یک بازی زیبا و تماشاپسند از آب دربیاید و هر تیمی که لیاقت دارد و به دنبال برد است برنده از میدان بیرون بیاید. ضمن اینکه امیدوارم هواداران ذوب‌آهن به مانند دیدار با استقلال با شور و اشتیاق زیادی به ورزشگاه بیایند و بازیکن را تشویق کنند تا بهترین عملکرد را در زمین داشته باشند.

گل‌محمدی درباره اینکه پرسپولیس هفته گذشته بازی هجومی و خوبی انجام داده و در مقابل ذوب‌آهن مقابل استقلال موقعیت‌های زیادی را از دست داد و آیا در بازی فردا نگران این موضوع نیست، گفت: ما باید تمرکز خودمان را بالا ببریم. تیم گل بزند یا نه، نباید تمرکزمان از دست برود و باید در تمرینات روی ضربات آخر کار کنیم. باید تمرکز بازیکنان ما برای زدن ضربات نهایی بیشتر شود و این هم به کیفیت بازیکنان بازمی‌گردد. در تیم‌ ما نگرانی از بابت گل نزدن نداریم و بازیکنان ما معمولاً موقعیت‌هایی را که دارند تبدیل به گل می‌کنند. امیدوارم بازی با پرسپولیس هم برای ما گل داشته باشد.

وی تأکید کرد: باید روی گلزنی بازیکنان بیشتر کار کنیم. همان‌طور که گفتم این مسئله به کیفیت و تمرکز بازیکنان بازمی‌گردد. شاید ما در بازی با استقلال خیلی از توپ‌ها را تبدیل به گل نکردیم، اما امیدوارم در بازی‌های آینده این اتفاق رخ ندهد.

سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره اینکه رضا شکاری بازیکن جوانی است که در بازی‌های قبلی به کار گرفته شده و آیا این بازیکن باز هم می‌تواند به تیمش کمک کند، اظهار داشت: بازیکنان ما همه بازیکنان سختکوش و با انگیزه‌ای هستند. جوانان خوبی هم در تیم‌مان داریم و به نظرم تفاوت زیادی بین بازیکنان اصلی ما با نیمکت‌نشین‌ها وجود ندارد. بازیکنان جوان احتیاج به تجربه دارند. شاید رضا شکاری در یکی دو بازی نتوانست آن‌طور که باید عمل کند، اما مطمئناً او می‌تواند بازیکن تاثیرگذاری شود و در ادامه به تیم ملی کشورش هم کمک کند.

گل‌محمدی درباره غایبان تیمش در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: برای این بازی محروم نداریم و مصدومان ما هم همان قبلی‌ها هستند. در تیم ما قنبری و عباسی همچنان مصدومند.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش نتوانست مقابل استقلال به پیروزی برسد، گفت: از این بازی چند روز گذشته است و بهتر است در مورد آن صحبت نکنیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن در رابطه با تصمیم اخیر AFC مبنی برگزاری نمایندگان دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی‌طرف یادآور شد: ای کاش این کار انجام نمی‌شد. متأسفانه مسائل سیاسی را قاطی مسائل فوتبال کردند در حالی که سیاست از ورزش جداست. عربستانی‌ها قصد دارند از طریق مسائل سیاسی رابطه ورزشی‌شان را با کشور ما برهم بزنند. امیدوارم در این مورد تصمیمات درستی اتخاذ شود.

گل‌محمدی در واکنش به این سوال که چه تمهیداتی برای مهار مهاجمان خطرناک پرسپولیس اندیشیده است، عنوان کرد: بازیکنان ما باید در یارگیری دقت لازم را داشته باشند و چنین بازی‌های حساسی خیلی مهم است که بازیکنان از لحاظ روحی - روانی آماده مسابقه بوده و نهایت دقت و تمرکز خود را در میدان داشته باشند. تیمی گل نمی‌خورد که در دفاع تیمی موفق عمل کند. چه در پست دروازه‌بان و چه در دفاع، هافبک و حمله همه وظایفی دارند که اگر در انجام وظایف خود کوتاهی کنند و تمرکز لازم را نداشته باشند منجر به گل خوردن می‌شود. امیدوارم مقابل پرسپولیس روز کم‌اشتباهی داشته باشیم.

ارسال نظر: