کشتی فرنگی جایزه بزرگ - مجارستان

باباجان‌زاده فینالیست شد

کدخبر: 2009283

بشیر باباجان‌زاده به دیدار فینال سنگین وزن رقابت‌های کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان راه یافت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، تیم کشتی فرنگی ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حضور یافته که در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان زاده در دور نخست با بالینت لام کشتی گیر مجارستانی باید روبه‌رو می‌شد که وی در این دیدار حاضر نشد. باباجان زاده در دور دوم با نتیجه 6 بر صفر لوکاس باناک کشتی گیر کهنه کار لهستانی و دارنده مقام پنجم جهان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر صفر از سد استفان لاوریچ از کرواسی گذشت تا در دیدار فینال رودرروی کوانگ منگ دارنده مدال نقره آسیا و برنز بازی های آسیایی از چین بایستد.

در وزن 85 کیلوگرم داود عابدین زاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در یک کشتی نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب جاوید حمزاتوف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، عابدین زاده با حضور در گروه بازنده ها ابتدا به مصاف میچاک از لهستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دیدار رده بندی به مصاف الکساندر کیکینوف کشتی گیر کهنه کار و دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا در وزن 74 کیلوگرم از بلاروس می رود.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان از امروز (شنبه) و به مدت 2 روز در شهر زومباتلی مجارستان برگزار می شود.

ارسال نظر: