رئیس ستاد کل نیروهای مسلح:

پیروزی‌های ملت ایران در صحنه‌های بین‌المللی افتخارآفرین است

کدخبر: 2009256

سرلشکر فیروزآبادی در جمع فرماندهان عالیرتبه نظامی تصریح کرد: پیروزی‌های ملت ایران در صحنه‌های بین‌المللی و افتخارآفرینی رزمندگان اسلام در دفاع از ارزش‌های انقلاب و مقابله با استکبار آمریکا انگیزه‌های شورانگیزی در ملت پدید آورده است.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از دفتر ویژه رئیس‌ ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر سیدحسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنرانی در جمع فرماندهان عالیرتبه نظامی با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: بی شک در سال 1357 همه آحاد ملت با شعور وصف ناپذیری در انقلاب شرکت کردند و همگان در پیروزی انقلاب سهم بسزایی دارند.

وی افزود: پیوند مردم با اهل بیت پیامبر(ص) ارتباط با مساجد و بویژه نقش پیشگامی و پیشبرد روحانیت در مسیری که حضرت امام خمینی هدایت فرمود اثر ممتازی داشت؛ مرحوم دکتر شریعتی سخنی دارند که: زیر هیچ سند استعماری را روحانیت امضا نکرده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما دیدیم روحانیت در انقلاب، بسیج، دفاع مقدس و حضور در جبهه‌ها و هرجا که انقلاب، امام و رهبری احساس دغدغه ای مطرح کردند روحانیت در کنار مردم برای فداکاری حاضر بود و در دفاع مقدس درصد شهدای روحانیت نسبت به جمعیت در کشور مقام اول را دارد.

عضو شورای عالی امنیت ملی افزود: 22 بهمن روز بزرگداشت انقلاب و جشن پیروزی است؛ همه ملت پیام امام (ره) را به یاد دارند که عوامل پیروزی را بشناسیم و با آن پایدار بمانیم، تداوم انقلاب نیز در گرو همان عوامل پیروزی هست.

سرلشکر فیروزآبادی گفت: خوشبختانه با حکمت امام، ما در نیروهای مسلح خط عقیدتی و سیاسی را از روحانیت می‌گیریم و نمایندگی حضرت امام(ره) به مسئولان عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح از برگزیدگان روحانیت و تربیت شدگان حوزه های علمیه هستند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: ما مفتخریم که خط امام(ره) و انقلابی گری را از این صراط مستقیم دریافت می‌کنیم. حضور در راهپیمایی 22 بهمن امسال که مقدمه با شکوه پیوند با انقلاب و شرکت حداکثری در انتخابات هفتم اسفند است، از ویژگی خاصی برخوردار است. پیروزی‌های ملت ایران در صحنه‌های بین‌المللی و افتخار آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع از ارزشهای انقلاب و مقابله با استکبار آمریکا انگیزه‌های شورانگیزی در ملت پدید آورده است.

وی ادامه داد: ان شاالله همه همکاران ارجمند در نیروهای مسلح و خانواده های گرامی شان هم پای مردم ایران در فجرآفرینی پر افتخار امسال نیز شرکت می کنند و در انتخابات با نگاه به اصول ارزشی مطرح شده از سوی رهبر عزیز حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای فعالانه شرکت می کنند و به نمایندگان مورد نظر خود رای می دهند.

ارسال نظر: