با حضور چهره‌های علمی و اجرایی صورت می‌گیرد

برگزاری همایش بین‌المللی اقتصاد شهری

کدخبر: 2006450

رئیس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) گفت: همایش بین‌المللی اقتصاد شهری با حضور چهره‌های علمی و اجرایی اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش « نسیم آنلاین » به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن علمی اقتصاد شهری ایران، دکتر مهدی صادقی شاهدانی رئیس دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد دانشگاه امام صادق(ع) و دبیر علمی همایش بین‌المللی اقتصاد شهری گفت: «اقتصاد شهر هوشمند»، «اقتصاد گردشگری شهری»، «اقتصاد زیرساخت‌های شهری»، «فرهنگ اقتصادی شهر و آموزش شهروندی»، «معضلات شهری، محیط زیست و آلودگی هوا»، «مدیریت توسعه سرمایه‌های انسانی و اقتصاد شهر»، «نظام‌های بانکداری، بانکداری اجتماعی و اقتصاد شهری»، «الگوسازی اقتصاد مقاومتی در شهرها و پدافند غیرعامل شهری»، «قیمت‌گذاری خدمات شهری، تأمین مالی و درآمدهای شهری» و «مدیریت خدمات شهری، سازمان‌های مدیریت شهری و بخش خصوصی» از جمله محورهای این همایش است.

وی با اشاره به اینکه این همایش بین‌المللی چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۵ با حضور جمعی از چهره‌های علمی و اجرایی داخلی و خارجی در تهران برگزار می‌گردد، خاطرنشان نمود: آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۹ اسفندماه سال جاری و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات تا ۲۱ فروردین‌ماه سال ۹۵ است.

سردبیر فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری با اشاره به اینکه مقالات برگزیده همایش در ویژه‌نامه فصلنامه علمی پژوهشی اقتصاد و مدیریت شهری به چاپ خواهد رسید، گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند با دبیرخانه همایش با شماره‌ ۰۲۱۸۹۳۰۳۷۹۵ و یا ایمیلconference@iuea.ir تماس حاصل کرده و یا به سایت همایش به آدرس www. conference.iuea.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر: