دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

بررسی صلاحیت‌ها با توجه به افزایش ثبت‌نام‌ها و در زمان محدود افتخاری برای شورای نگهبان است

کدخبر: 2004644

حسین زینلیان با اشاره به عدم احراز صلاحیت برخی برای شرکت در انتخابات مجلس گفت: از این افراد انتظار داریم طبق قانون و در موعد معین شده اعتراضات خود را به صورت قانونی و به دور جنجال آفرینی به شورای نگهبان اعلام کنند.

حسین زینلیان دبیر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی « نسیم آنلاین » پیرامون اعلام نتایج بررسی صلاحیت‌های نامزدهای مجلس اظهار داشت: در این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تعداد ثبت نام کنندگان حدود دو برابر دوره‌های قبل بوده و این نشان از حضور حداکثری کاندیدا‌ها و مردم برای انتخاباتی پرشور و حماسی است.

وی افزود: طبق اخبار منتشر شده شورای محترم نگهبان در تایید صلاحیت‌های این دوره از انتخابات با توجه به دو برابر شدن ثبت‌نام کنندگان در بسیاری از حوزه‌ها دو برابر کاندیدا‌ها را تایید صلاحیت و احراز نموده است که این با توجه به وقت محدود شورای نگهبان در این زمینه، دستاوردی عظیم و افتخاری برای شورای محترم محسوب می‌شود.

زینلیان با اشاره به عدم احراز صلاحیت برخی برای شرکت در انتخابات مجلس گفت: البته در این میان عده‌ای از کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی عدم احراز یا رد صلاحیت شده‌اند که از ایشان انتظار داریم طبق قانون همانگونه که در زمان مشخص اقدام به ثبت نام نموده‌اند دوباره به قانون تمکین نمایند و در موعد معین و مشخص شده اعتراضات خود را به صورت قانونی و به دور جنجال آفرینی و بلواسازی به شورای نگهبان اعلام نمایند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شورای محترم نگهبان به خاطر زحمات زیاد و بررسی‌های موشکافانه در تایید صلاحیت و بررسی التزام کاندیدا به قانون اصلاح و موارد دیگری که در قانون ذکر شده تشکر می‌نماییم و امیدواریم انشاء‌الله در ۷ اسفند ۹۴ انتخاباتی پرشور و حماسه‌ساز را شاهد باشیم.

ارسال نظر: