دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان:

اعدام شیخ نمر مهر تایید بر مظلومیت شیعیان در جهان است

کدخبر: 2001256

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه آل سقوط کثیف با این اعدام خود را مانند جنگ یمن در منجلاب انداخته است گفت: انتظار عمومی از وزارت خارجه این است که به عنوان نمایندگان جهان اسلام واکنشی محکم و در خور توجه به اعدام شیخ نمر داشته باشند.

مسعود رشید دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار « نسیم آنلاین » پیرامون اعدام رهبر شیعیان عربستان توسط رژیم آل سعود اظهار داشت: اعدام شیخ نمر مهر تاییدی است بر مظلومیت شیعیان در سرتاسر جهان است.

وی افزود: امروز وحشی های عالم به جان محبین اهل بیت افتاده اند و در حال مکیدن خون آن ها هستند؛ از نیجریه و عربستان تا یمن و عراق این شیعیان هستند که مورد ظلم واقع می شوند و خبر اعدام شیخ نمر موجب تاثر همه ما شده است.

رشید خاطرنشان کرد: سرعت نابودی رژیم حیوان صفت آل سعود روز به روز بیشتر می شود و پیروزی های جبهه مقاومت در یمن و حمله های محکم به پایگاه های سعودی آن هارا مستاصل کرده است.

دبیر روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خاطرنشان کرد: امروز تمدن نوین اسلامی به پرچم داری امام خامنه ای از هیچ گزندی در امان نیست و اعدام این یار اسلام نیز ناشی از همین موضوع است. البته وهابیان باید رویای نابودی این تمدن را به گور ببرند چرا که امروزه تفکرات اسلام ناب در جای جای دنیا در حال رسوخ است و طولی نخواهد کشید این تمدن بوسیله یک جبهه جهانی دشمنان اسلام و خدارا نابود خواهد کرد.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: آل سقوط کثیف با این اعدام خود را مانند جنگ یمن در منجلاب انداخته است که به این راحتی ها نمی تواند از آن فرار کند. اختلافات داخلی بر سر سلطنت و جنگ یمن و کمبود بودجه خود عاملانی بودند که نابودی این رژیم را تسریع می دادند اما این اعدام به خودی خود می تواند یک میان بری باشد برای نابودی رژیم منحوس آل سعود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتظار عمومی از وزارت خارجه این است که به عنوان نمایندگان جهان اسلام واکنشی محکم و در خور توجه به این اقدام داشته باشند.

ارسال نظر: