پیام تبریک رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به مناسبت روز خبرنگار

کدخبر: 1018434

کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه تبریک گفت

به گزارش «نسیم»، متن کامل پیام کاظم جلالی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به شرح زیر است:

سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد

هفدهم مرداد ماه در تقویم ایران اسلامی به نام تلاشگران و زحمتکشانی مزین گشته‌ است که با قلم و بیان شیوای خویش در نشر و بازگویی حقایق و واقعیات، به پیش قراولان و پرچمداران مسیر روشن آگاهی و اطلاع‌رسانی جامعه تبدیل گشته‌اند، خبرنگارانی که با تعهد خالصانه خویش همچون گذشته صادقانه در راه خبررسانی گام برمی‌دارند.

بی‌تردید بیان، کنکاش، بررسی و تحلیل صواب همراه با ممارست و پیگیری وقایع رخ داده در کشور و بیان انتقادهای و انتشار پیشنهادات سازنده از سوی خبرنگاران نقشی کلیدی و ارزنده در پیشبرد اهداف متعالی ایران اسلامی به ویژه در راستای تحقق اهداف سال «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» و دستیابی به افق این مهم براساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، برعهده دارد. رجاء واثق دارم که خبرنگاران عزیز این مرزوبوم آنچنان که با اطلاع‌رسانی دقیق در روزهای مذاکرات هسته‌ای میان ایران و 1+5 نشان دادند، باردیگر با بیان انتقادات و پیشنهادات، مسئولان را در جهت رفع مشکلات مردم به ویژه مرتفع کردن دغدغه‌های معیشتی، کمک خواهند نمود.

روز خبرنگار فرصتی مغتنم فراهم آورده است تا یاد مردان و زنان خبرنگاری را که در سال‌های انقلاب اسلامی و روزها و سال‌‌های دفاع مقدس در عرصه تهیه خبر با ایثار جان خویش، مسیر خبر و اطلاع‌رسانی ایران را با عطر و رنگ شهادت مزین کردند را گرامی بداریم. مردان و زنان شهید خبرنگار که قداست قلم را نمودی عینی بخشیدند و برتعهد رسالت رسانه‌ای خویش استوارانه ایستادند.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع رسانی، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد و کوشای ایران اسلامی در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.

ارسال نظر: