الناز کمپانی: تا المپیک یک ثانیه فاصله دارم

کدخبر: 1014401

دونده سرعتی ایران در گفتگو با «نسیم» افزود: عملکرد ما با حجاب در مقایسه با سایر رقبایمان بسیار ارزشمندتر است/ یک ثانیه تا کسب سهمیه المپیک ریو فاصله دارم و باید تلاشم را بیشتر کنم

الناز کمپانی دونده سرعتی ایران بالاخره توانست نظر موافق مسئولان را برای رقابت در جام کازانف و کسب ورودی المپیک جلب کند. وی قرار است به همراه لیلا رجبی در مسابقات بین المللی جام کازانف شرکت کرده و شانسش را برای کسب سهمیه ورودی المپیک امتحان کند.

وی درخصوص رقابتهای بین المللی جام کازانف به «نسیم» گفت: این مسابقات سطح بالایی ندارد و شرکت در مسابقه بزرگ خوب است. من هم خوشحالم در چنین مسابقاتی شرکت کرده و برابر حریفان بزرگتر و حرفه‌ای‌تری رقابت می کنم.

دونده دوی 100 متر بامانع با اعلام اینکه برای کسب سهمیه المپیک هنوز آماده نیست اظهار داشت: باید شرایط را در این مسابقات ارزیابی کنم. من برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک یک ثانیه فاصله دارم و برای کسب سهمیه این بازی ها تلاش می کنم.

وی همچنین درخصوص هفته حجاب و عفاف گفت: من حجاب را به غیر از اینکه دین اسلام بگوید، انتخاب کرده ایم و در جامعه بزرگتر زبانزد خاص و عام هستیم. با همین حجاب مسابقه می دهیم، چون عملکرد ما در مقایسه با سایر رقبایمان بسیار ارزشمند است و مسئولان را از حجاب و عفاف آگاه می‌کنند.

ارسال نظر: